Welcome Readers..

Blog ini mengisahkan tentang apa saja yang berlaku dalam dunia pada hari ini yang mana akan ku kupas mengikut pemerhatian dan pandangan ku sendiri.

Friday, March 7, 2014

Penjenamaan semula..

Assalamualaikum.. Fuh, akhirnya setelah sejam lebih aku memilih rekabentuk paparan, siap jugak lah blog yang pernah menjadi salah satu tugasan aku masa menuntut di universiti dulu. Rasanya rekabentuk paparan yang ringkas itu lebih baik sebab memudahkan bahan untuk dibaca. Takda lah serabut sangat otak melihat apa yang blog aku ni. OK, dengan ini secara rasminya aku menjenamakan semula blog yang sebelum ini isinya lebih kepada tugasan yang wajib disiapkan kepada blog santai yang akan jadi tempat aku meluahkan apa yang aku lihat,dengar,rasa dan fikir. Bahasa yang aku gunakan untuk penulisan blog ini memang agak kebakuan dengan bahasa 'pasar' tapi aku lebih memilih untuk gunakan bahasa melayu 'pasar' daripada mencampurkannya dengan bahasa lain. Biarlah bahasa 'pasar' itu melayu berbanding bahasa 'rojak' import daripada luar negara. Jadi, bersedialah untuk membaca isi fikiran aku yang taklah seberapa ini. Sekali lagi, selamat datang ke blog ini dan selamat membaca. Sekian... fuh

No comments:

Post a Comment